lite upptadering (stavning?) :D

blogg.se har varit lite cp dom senaste dagarna tycker jag och det har varit mycket problem så ska väl informera lite nudå!
Fredags slutade skolan tidigt för blev klart med mitt arbete tidigt så chillade resten av dagen i skolan :) Kvällen blev det innebandy med anna, träffade Nilkas, Lukas, Jonas o ja lite folk där. Det var längesen jag  var med anna det var ubnderbart kul inte så mycket tittade vi väl på innebandy för det blev mycket skratt som var såååå längesen, alltid ska vi köpa det som är fint och snusk ist för det som är lite fulare men gott xD misslyckades med det som vanligt :') kul hade vi iaf och de flesta tyckte vi var lite cp tror jag men det gör inget :') Sedan blev det hem med felix han sov hos mig!

Lördagen var det uppgång kl.9 det var ju match mot hovsta igen det gick ju bra till en början tills 3 perioden då allt gick snett.. Jag vet nu inte vad jag ska göra med saken tror jag måste ta en funderare! Tror jag även bestämt mig och det tror jag att jag har nu att nu är det ett break från fotbollen hemma i klubben för att vi hör inte ihop just nu coh jag har tappat sugen så får se när jag kommer tillbaka! Sedan tittade vi P95 vinst för dom (som vanligt) sen hem och packa inför sälen. Kvällen tog jag mig till felix där det blev robinson och wallander sen sova över!

Söndag vaknade vi runt 10 låg där tills halv 12 och upp och äta frulle sen kom pappa 12 och hämta för hem och fixa sista inför sälen som jag ska ta och åka in mot jb om 1h 15 min ;o

Jag kommer inte vara aktiv förrän på torsdag tror jag då jag kommer hem sent på onsdag och även fyller år så ni kan ju faktiskt dra iväg ett sms och säga grattis? eller ja ringa med :') nej ska väl se sista nu med packningen så rädd att jag glömt något :( men hörs på torsdag! finns på mobilen hela tiden typ! puss / jj '


var bara tvungen att lägga in en bild på min prins också, kommer
ju sakna honom nu ju! För fin är du iaf :) pussss ;*

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA marängsviss </3

vi skulle köpt den där fula, den såg ju as god ut! :(

haha puss, du är bäst<3

2010-01-31 @ 17:39:56
URL: http://aannalaarsson.blogg.se/
Postat av: Mattias

hej så fin blogg du har, hur är läget idag? =)

2010-01-31 @ 18:07:01
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fin blogg :D

2010-01-31 @ 18:19:05
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej. Jag har veckans blogg tävling på min blogg om du vill vara med :)

2010-01-31 @ 18:20:16
URL: http://killmee.net
Postat av: jj'

Sv; Hahahha anna alltid ska vi lyckas :') puss på min lilla gumma<3!

2010-02-04 @ 11:58:51
URL: http://jjosefinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0