nu är det mycket!

Ja som rubriken säger, det händer en hel del just nu, skolan har startat jag har hunnit att vara sjuk första dagen i skolan, jag är fortfarande sjuk eller jag har ont i halsen och lite snorig sen huvudvärk och när jag tränar så är det stopp, så jag vilar fotbollen imorgon och drar mig mot gymmet innan jag drar igång, ingen lust att bli riktigt sjuk just nu. Som jag nyss sa så har jag inte så mycket tid för den här bloggen massvis med träning men det är kul, men jag gör så gott jag kan + att jag är ju nybörjare. Sen fick jag värstaste cp rycket och skaffade facebook men en sak där är ju att jag fattar ingenting ;o liksom nej kanske är helt dum i huvudet men inte ett skit verkligen ;o får väl se hur det går med det (y' nej nu ska jag ta mig lite att dricka och dra mig upp mot sängen! En sak som är riktigt säkert att jag saknar min Felix något så enormt hinner ju inte träffa min lilla prins :( puss på dig iaf! Godnatt och hörs! / j '

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Sv; Tack <3!

2010-01-14 @ 12:46:54
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0