resor med jb!

Jag snackade ju om jb nyss så här kommer lite bilder på saker vi gjort, och det är bara lite av bilder för allt orkade jag inte ta :)


Bowling på strike. Tessi på bild :)


Bowling på strike. Karro :)


Johan & Linus på donken i stockholm när vi titta Sverige - Albanien.


På bussen när vi skulle vidare till Råsunda. Karro, Johan & Joos.


På råsunda. Linus, Tessi, Joos & Karro. Vet inte vad jag håller på med men :')


Jag var  med i Jb örebros innebandylag när vi åkte till västerås och spelade Jb sm :)

Det var en del bilder från saker jag vart med om nu första terminen och snart åker vi till sälen :) hörs, juste ni är inte så jättebra på att kommentera inte ;o ;) / jj'

Kommentarer
Postat av: karro

mycket snygga bilder måste jag säga:)

2010-01-11 @ 19:00:30
Postat av: julia fälling

Sv; Hahahah, men eller hur :') Tobbe alltså! Fifan va jag diggar han :D

2010-01-11 @ 20:12:59
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0