Karolina!

Ja idag har jag varit med Karolina, hihih kul kul :) Vi tittade på body and brain :) Sen fikade vi hos Farmor och vi fick även en glass av Töka, en najjs dag och nu är jag trött :') hah men har fotbollsträning också som jag ska orka med men det ska jag väl klara av, hoppas jag i allafall :')

Som ni vet så är jag inte så taggad på att blogga så skriver nog inte mer än såhär! Men lite bilder från b&b idag kommer nu :)


Alex och Felix längst fram, snyggingar !


8c pojkar som står och spänner ;; hahahah


Pojkarna igen !


Ida, Sabina sen Alex och felix där bak :)


Typ hela 8c !


Julia och 7c !


Julia igen !


Hah Julia igen, och några tjejer till från 7c !

Bilderna är ju på Felix och Julia men det var dom som skulle vara med på kort :):)
Men några bilder blev det ju i alla fall! Pusshejj leverpastej!! åhh fy vad äckligt :S:S HAHAHAH

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Åhh, va fina vi c:are är!! :D

Printar bilderna om det är lugnt :')

2010-06-09 @ 18:01:14
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0