packning som gäller

ja som sagt är jag i full gång och packar och fixar eftersom vi åker till thailand imorgon, jag kan liksom inte fatta att det är imorgon och att jags ka åka, sjukt!

i alla fall så har jag inte skrivit här nu för har varit borta sen tidigt i måndags på rookies cup i värnamo, ja för er som inte vet vad det är så är det att alla john bauer skolor i sverige som har programmet idrott/hälsa med elitfortboll så åker man och spelar cup när man går i ettan. Riktigt kul var det om man glömmer de dåliga och oseriösa domarna, att bo helt öde ute i en klubbstuga med bara tjejerna utan pojkarna och då att för att ta sig och äta så tog det 20 minuter att gå.
Men det hände ju en hel del roligare saker såklart också, så kan ju ta upp lite!
Vi tjejer tog hem det,
killarna kom trea på fusk!
Örebro är den smartaste skolan då vi vann quizen(stav) killarna vann över tjejerna med ca.2 poäng.
Att malmö var med så man hade lite att skratta åt.
Ett gäng med världens bästa folk att umgås med om man älskar samma saker!
Lekar dock lite jobbigt och pinsamt att ragga upp sin egen lärare och tränare i skolan, jobbigtjobbigt och mer berättar vi inte om lekarna för vi kör på den här! Det som hände i Värnamo stannar också i Värnamo.
Även att jag kan träna fotboll då min rygg ska klara av det igen! <3

En sak som jag måste säga är att om du ska välja program och skola på gymnasie så säger jag såhär: Tycker du om sport och älskar just sporten fotboll och även kan spela, åka mycket på utflykter osv. och att ha hur kul som helst då ska du välja John Bauer Idrott/hälsa elitfotboll. DET ÄR GRYMT!

tack alla för en underbar vecka med Lillebror<3 och även tjejer som hängde på, ni är guldvärda så kul har jag haft!

somsagt så drar jag till thailand och då ska jag försöka komma in på bloggen och skriva, vi höres pussar Josefine<3!

Ps. bilder osv kommer senare för har inte hunnit få tag på det än!

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Ha det så bra nu!! :D <3

2010-03-26 @ 13:58:11
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: karrut;)

nu är det så dom vann faktist bara med ett poäng över oss ;) <3

2010-03-26 @ 15:24:36
Postat av: Ditt<3'

Hade bra, kommer sakna dej enormt! :(<3

2010-03-26 @ 18:05:51
Postat av: jjosssseeeee

Julia: ja det klart jag ska ha, du också! :))

Karrut: jag visste inte om det var 1 eller 2 poäng! :')

Felix: jag kommer sakna dig också massvis<3!

2010-03-26 @ 18:33:24
URL: http://jjosefinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0