tjingeling !

Tillbaka, varit med felix hela helgen, kom hem kl.1 från honom då bror fyller år, GRATTIS! Det blev fika och smörgåstårta med f&f, familjen och gammelfarmor. Jag fick även 200 av gammelfarmor inför resan till thai, tack<3

Ni sitter jag i soffan bror får främmande av grabbarna och jag sitter här liksom inte ett skit att göra :/ Jag måste även bestämma att ta risken att betala 750 kr sen kanske slingorna typ "försvinner" eller att vänta tills jag kommer hem ifrån thai och liksom se ut som jag vet inte vad på mina bilder :( men ja ;o HJÄLP MIG NU? OKEJ?!
bra!!

Nej ska väl leta lite kläder och lite allt möjligt nu, pusshejj<3


jag och syster bjuder på en bild idag.

Puss på blogg.se som funkar så bra just nu !


Kommentarer
Postat av: Anna

VÄNTA :D tror de blir bäst :)

SNART DRAR VI, IIIH :D:DD haha <3

2010-03-16 @ 19:31:55
URL: http://aannalaarsson.blogg.se/
Postat av: josse

JA GUD, JÄTTEKORT KVAR ! GAAAAAAAH !

2010-03-17 @ 21:06:17
URL: http://jjosefinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0