helgen !

Helgen har varit lugn, Valborg blev det inte kan man säga, jag hade inte lust med ett skit så det blev en film och Felix kom hit!

Lördag: Gick upp 04.30 för att börja jobba 05.50 inne på Willys ! Först blev det inventera sedan öppnade de så hjälpte pappa och fixa till lite och plocka upp saker. Jag räknade väl över 700 vykort (y' ojoj . Efter så tig vi oss till godis affären och handlade lite sen hemåt, somnade och sov i två timmar sen blevd et titta på Hammarby, besviken! fan ! Kvällen tog jag mig upp mot Felix där det var mys med en film sen sova bara !

Idag Söndag så gick vi väl upp 12 kanske efter att ha dragit upp Felix i sängen, åt frulle fick låna hans gamna mobil eftersom min är ju lite smått cp så jag har liksom inte alla nummer nu så ni kan ju skicka ett sms med namn till mig så jag vet vem det är :) Ikväll är det seriepremiär mot Sturehov, vi får la se hur det går men vi taggar inför det! :) pusspuss vi höres! <3


Dagens bild blir på mig själv när jag har ett riktigt smile :) puss (L)

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Jossis är fin! :)



Jag är en utav finalisterna hos Tove. Gå in och rösta på nr6 så blir jag jätteglad! http://bbarattove.blogg.se/2010/may/veckansblogg-finalisterna-1.html?_tmp=26ba9f9f1c88b56d6bd2f0ebd53e43ab7a8076b3

2010-05-02 @ 19:22:44
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0