nationella matte del 1, check!

Ja då var np i matte del 1 klart, hann inte klart med sista uppgiften men det ska nog gå bra, i alla fall vad jag hoppas! :) Nu väntar jag på Johan så jag kan göra psykologi provet, vet tyvärr hur det kommer sluta, inte bra! Har hört för mycket om det här provet ;o

Sen drar jag och Karro upp på stan och shoppar sen bio, det blir the last song! Blir kanoners, för sen är det ju lååååååååååång helg, gillas staaaarkt! En sak som ska göras mer är att ta sig runt på cykel, nora sjön runt! Det har jag bestämt så går inte att ändra på, nån som ska hänka eller? :') AHHAHAH jaja nu taggar vi prov, naaaat !

Säger bara .. John Mayer - free fallin <3!


Sniggt? jo vi vet!

Kommentarer
Postat av: julia fälling

JAG VILL FAN MED! ;o;o Asså NoraSjön runt :')

2010-05-12 @ 16:31:39
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0