Sista inlägget för idag!

Ja nyss hemkommen från serie starten mot Sturehov match slutade 1-1 det är bra, det är okej med den förutsättningarna och motgångar vi haft under försäsongen så näöra inpå. Vi klarar det här tjejer!
Inget mål men får väl vara nöjd det var ju i alla fall så jävla nära ! fyfaan ! jaja vi klarade det tillsammans!

Sista inlägget för idag är det här också, vi hörs folket! Juste .. Jag har liksom Felixs gamla mobil nu eftersom min mobil är lite halft störd så jag har liksom inte så många nummer kvar så ni kan ju skicka ett sms med namn så jag vet :)

Pussssssssssssssssssssssssss :*


11:an är jag (y'

Får bli bilden :)
Fotograf är då Feliix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0