sjuukis

Hajjloj!
Längesen jag blogga, veet! Men har varit borta i helgen på spa i finland med felix och ett gäng! :) as mys och as trevlans, hoppas det händer igen jao! :)

I fredags så hämtade de mig på skolan sen åkte vi in och tog bussen till stockholm som vi då skulle ta båten ifrån, när vi väl ska gå på båten så blir Felix stoppad av en vakt, HAHAHAH !
Han bara visa leg!
Felix: jag har inget!
Sen komma Anna och rädda oss efter att vakten tog in mig också! :D hahahah men vi fick åka med båten i alla fall :D HAHAHA för kul xD
Sen så bodde Petter på samma våning typ bredvid! naiis, käääääändis!
Vi sov på båten upp kl.5 satt vi och åt frukost! :O sen av båten och till Nådendal? (stav) hotellet, sova lite oså behandling sen typ bada vi sen upp och duscha ut och äta två rätters på kvällen, as sööt gubbe och tant som dansa :'') hahahah
Tog lite kort sen spelade vi spel på min dator eftersom vi hittade internetuttag :D:D
Söndag åka båten hem till sverige ohja massa :) JUSTE... jag vann på både UNO och PLUMP? :D:D felix känn dig ägd! juste jag slog ju dig på air hockey med vad var det? juste 7-2 HAHAHAHHAH !

Och idag då så var jag hemma från skolan av några anledningar plus att jag var hängig men, måste till skolan imorgon och göra np i matte och psykologi prov! Sen blir det vara med KARRRRRO <3!

Nej nu måste jag plugga :(:(:(:( men 4 bilder från helgen kommer (y' innan jag kanske kunna få några av Josse :) vi höres pusssjao! <3


Min pojke var sååååååå snygg :L
Och sen orkade jag inte ladda upp fler HAHAHAHAHH kommer en annan gång! :):)

AJ LÖV JU FELIIX !

Kommentarer
Postat av: F'

Jag vann (a' :) <3

2010-05-12 @ 14:43:51
Postat av: ' jjj

eller inte !

2010-05-16 @ 21:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0