16.50

Hej på er!
Hur har min dag varit då?
Jo jag vaknade när min pojke skulle kliva upp för att göra sig iordning till skolan, men jag somnade om direkt, vaknade igen sen när han kom upp och gav mig en puss och skulle åka iväg till skolan. Jag var ensamhemma hos honom så jag passade på att sova, vaknade 11.33 och bara oj, är klockan så mycket :o eller ja tack vara sms som jag fick, men lika bra det ville ju inte sova längre!
Jag klädde på mig och gick ner och gjorde lite frukost, skulle sätta på tvn men det gick ju inge vidare, blev lite besviken faktiskt.
Sen tog jag felix cykel och trampade hemåt.
Satte mig i solen men Mamma lite men insåg tillslut att det var riktigt tråkigt. Så tillslut så tog jag cykeln och trampade ner till Farmor & Farfar, men var dom hemma? Nej såklart inte.
Annars har jag bara tagit det lungt, fast det var inte så skönt som det låter, riktigt trist faktiskt.
Jag hoppas på att det blir innebandyträning idag så de inte ställer in den, då blir dagen ännu värre.
Men vi hörs senare mina kära vänner!
Här kommer lite bilder sedan gårdagen också:
Denna är Tildes men den är så fin och hon tycker helt klart att det är okej att
jag plockar åt mig den, hihi.
Jossan & Tilde, fina tjejer det där!
-
-
Soligt, riktigt soligt var det!
Denna fina kladdkaka som skapades igår, vi kunde inte bestämma om vi skulle
göra en vit eller en brun, och så kom ju jag såklart på att vi gör halva, halva! haha
Ni kanske inte ens vet vad vi gjorde igår?
Jo vi träffades i skolparken promenerade till ica och köpte glass och gick ner till strandpromenaden och solade ett bra tag. Det var tills vi kom på att det skulle vara gott med kladdkaka som vi gick hemåt Jossan för att baka. Satt ute i solen lyssnade på musik, pratade och fikade. Bra mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0