19.25

Hallå där!
Sitter vid datorn och väntar på att tiden ska gå så jag kan ta på min skorna och springa en sväng.
Vaknade som vanligt i felix säng som jag gjort de senaste dagarna!
Gick hem och där var farfar i garaget, haha.
Tog moppen och tävlade med honom hem till dom, han på fyrhjuling. Haha det var riktigt kul!
Sen var vi och tvättade bilen, köpte ägg, haha.
Sen blev det mat när vi kom hem till farmor igen, sen satte jag och farmor igång och bakade kakor.
Kalle kom precis in och sa att jag fått sommarjobb på nora bostäder, första perioden, skapligt skönt att ha det nu så länge som jag väntat på det liksom.
Men sen kommer Pappa glädjedödar'n och säger att det blivit en massa strul på jobbet så att det är inte säkert att det blir så mycket jobb på Willys, åhh.. Nu får jag ju inga pengar i alla fall.. Måste jag leta annat jobb nu med.
Jaja nu ska jag väl snart ut och springa.
Mina snyggingar ska på fötterna sen är det bara att springa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0