20.08 - lördag

Hallå där!
Sitter just nu i soffan med datorn i knät, lite musik och kollar runt lite hemsidor, ska beställa hem lite från nelly, billigt men bra hoppas jag.
Filmern igår var väl lika bra som förra veckan jag såg den? haha Nej den är verkligen guld om ni frågar mig!
Just nu är det faktiskt en rätt så tråkig lördag, blir väl mat snart sen vet jag inte vad som händer! Hoppas väl att få träffa felix sen men han är med fotbollsgrabbarna nu och visste inte riktigt hur dom skulle göra sen, det är väl bara att vänta och se, man kan ju alltid hoppas.
Är så sjukt shopping sugen, letar efter en skinnjacka men hittar ju ingen som en sån jag letar efter, det är typ som en jofama by kenza, men tcäknte mig en lite billigare men annars får jag väl slå till på den.
Nej jag fortsätter väl att leta nu får vi se.
Jofama By Kenza Kenza 3 Black på Bubbleroom.se
Om ni sett en sån här skinnjacka fast kanske en lite billigare, kommentera!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0