20.14

Hallå världen!
Sitter i fotöljen framför tvn med min dator i knäet och väntar på lite mat, pommes och korv.
Dagen har gått fort faktiskt, lovet bara försvinner, inte bra.
Gick upp 07.50 och åkte hem från min kära. 
Tog ner täcket och kuddar och la mig i soffan, knäppte på en film och bara tog det riktigt lugnt.
Efter filmen slumrade jag till i 40 minuter kanske, sen några minuter i solen på det i väntan på lillasyster för att hitta på någonting.
Vi bestämde oss snabbt för att plocka med oss Emma och ta bilen in till Örebro en sväng för att titta lite i affärer.
Shit lite svårt att hitta vart man ska svänga av och ut på vägar när man inte är van, haha.
Men lite fick jag med mig! Visar det senare!
Inte blev det någon cykeltur idag heller, men imorgon blir det nog av!
Utgång med Anna och lite folk imorgon!
Vi höres senare ! pusssssisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0