Då var det dags igen då!

Hej där ute!
Sitter i skolan nu och trodde det skulle vara redovisningar men nej de skulle vara på ÖKK, vilket jag inte hade en aning om, tittade både schema och mejl och där stod det faktiskt inget. Jag är i alla fall inte själv, så det var inte bara jag!
Att helgerna ska gå så fort fattar jag inte, det känns som jag satt här igår också! usch.
Men nästa vecka är det väl lov? Det har jag ingen koll på men det är någonting jag fått för mig att det är!
Ska bli riktigt skönt en veckas ledigt, och så är ju då inte felix ledig samma vecka, trött jag blir. 
Undra vad jag ska hitta på?
Det är ju i alla fall bättre än skolan skulle jag tro.
Jag hoppas veckan går fort nu i alla fall!
Vi hörs senare nu ska jag väl göra någonting, men vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0