fredag & äntligen helg.

Hallå där!
Ja vi har ju somsagt inte lov som de andra här omkring har, vi hade det ju förra veckan.
Men veckan har gått rätt så fort i alla fall som tur är!
Nu är det bara 6 veckor kvar, bara att kämpa in i det sista! :)
Jag skrev ingenting igår heller, det var rätt mycket. Träning, skola, träning, felix kom hem, jag åkte dit sen var det bara att sova!
Han köpte med:
ett läppglans - victoria secret
Body lotion - victoria secret
Röda låga converse
För gullig, tack igen älskling!
Bild kommer här nere :)

Idag då? Jo skolan, hörde om hur man startar ett UF, sen lite jobb med en uppgift och eftermiddagen bestod av Engelska. Seg dag, mycket seg..
Bussen var sen hem, åkte genom Hovsta? måste varit något vägarbete eller nått.
Tog bilen upp till felix och hämtade en massa saker som jag lämnat där!
Sen har det inte hänt så mycket faktiskt!
Kvällen fortsätter väl så att felix kommer nog senare och sover över, blir bara att ta det lugnt, titta lite bb.
Träning kl.10 i frövi imorgon......
Imorgon kväll så kan det bli en grillkväll men det väntas väl att se, annars blir det nog inte så mycket!
Vi får höras imorgon helt enkelt så får ni se vad som händer! :)
PUSSSS så länge!
-
-
Såhär såg sakerna ut som kom hem till mig från London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0