sol, sol en massa sol

Halloj !
Det hände så mycket igår så jag hann inte skriva någonting!
Vaknade upp bredvid den käraste jag har!
Och jag fick även tillslut med honom på en cykeltur runt åsbosjön vet inte riktigt hur långt det är men över 1 mil iaf!
Sen utgång inatt, riktigt kul var det, tack alla som gjorde kvällen/natten!
Idag så har jag nästan varit ute hela dagen, riktigt skönt väder.
"Påskmat" hos farmor sen skjutsat runt på min bror.
Snart ska jag upp till Felix, han åker ju till London imorgon. :( FUUUSK!
Vi får hören en annan dag mina vänner, hejdå på er!
Dagens outfit:
Schteeek !
Bikini - hm
Avklipptna jeansshorts - fått av en klassis
Pilot glajjor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0