Söndags mys!

Vaknade upp bredvid den bästa imorse, degade lite till men pallrade upp vid halv 11 kanske. Frukost sen lite super mario, sen tog vi cyklarna till farmor och fikade lite ute i solen, mys! 
Sen följde jag felix hem till mig för han skulle bli hämtad, påvägen så har han sönder cykeln också, sadeln ramlade av haha !
Tog mig tillbaka till farmor & farfar åt lite sen skulle Fille hem och plugga. Titta lite fotboll på tvn, och väntar på pizza söndag!
I fredags var jag med julia som sagt, lite snack! Alltid lika trevligt.
Nej nu ska jag fortsätta titta runt lite på datorn!
pussssssss
Jag och lillsis, fina bruds!

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Sv; Haha, de ä lugnt ;)



Vi får se till att träffas oftare!!

2011-04-10 @ 19:00:36
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: julia fälling

Sv; Hahaha, jaa ;;

2011-04-10 @ 21:18:43
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0