Tisdag kväll!

Hej på er!
Dagen har varit rätt lugn och skön kan man säga. Åkte in till kif - arena och hade en träning imorse med JB, solen kom senare så det var skönt! Skyndade mig tillbaka till stan för att ta lindesbergs bussen för körlektion, dock så var jag där en timme innan för det inte gick en bättre buss. Det blev en sväng till team sportia och titta om min frövi overall var klar, men nej det var den ju såklart inte. Sedan var det ju fortfarande tid kvar så klev in på ett café och tog en bulle och satt där och väntade, rätt skönt!
Körlektionen gick inte så bra idag men vet vad jag skulle träna på så det är fixat nu.
Tog en sväng runt i Linde med mamma & pappa för att övningsköra lite  mera! Det går mycket bättre nu, så det är ju super duper bra!
Åkte ner på lillasystersträning och hjälpte till där, det ser riktigt bra ut för tjejer, i år kommer det nog gå as bra!
Och nudå? Jo nu skriver jag här men sitter och väntar på mat, är jättehungrig, har knappt ätit någonting idag.
Pasta med räkor, muuummms !
Nej nu verkar det vara klart, vi höres mina vänner! :)
Ph; google.
Här övningskör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0