aj aj aj

Min kropp känns som om den väger 1000 ton! Jag skulle skriva efter matchen i söndags men jag var helt död, helt slut!
Och sen resten har jag inte varit hemma och haft tid!
Men nu så, idag gjorde jag första "test" dagen på nya jobbet, eller typ extra jobb eller vad man nu ska kalla det!
Blev ett kort pass men det var skönt! 8-13.30.
Imorgon kör jag samma!
Men ja efter jobbet så tog jag det bara lugnt med familjen!
Sen har jag hunnit vara i Frövi och tränat fotboll, kul men guuuuud så tungt det gick, och ja jag hade hoppats att det hade gått bättre men men..
Nu skriker mor och far på mig att vi ska äta så det är väl bara att sätta fart :)
Hejdåhejj Hörs kaaaaaaanske imorgon, men troligtvis så ska jag väl ha tid!
pusss på er!
Jag och mitt hjärta, skulle tro att det var för ungefär 1 år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0