blond again !

Nu är jag blond, eller i alla fall på god väg, haha!
Har använt silver shampoo 3 gånger nu och det blir ljusare och ljusare, det är på gång i alla fall :)
Som ni kan se i slutet av inlägget :)

Idag då, började imorse vid pettersberg med 2orna och spelade lite softboll, fotboll och ja nu kommer jag inte på vad det heter men en sak till, haha mitt minne <3!
Sen till skolan för mat och sen förbereda inför talet på måndag inför 1orna!
När jag kom hem har jag inte gjort så mycket, tvättat håret för att få det blondare och nu sitter jag här :)
Ska snart åka upp och titta på lillasyster och hennes lag som ska möta frövi!
Inatt kanske jag får träffa min felix, har inte sett honom sedan i måndags vilket känns jättelångt och helkonstigt när jag träffat honom nästan varje dag på sommarlovet, men vi får se! :)
Nu ska jag fortsätta och titta på filmen som är på tv, flickan från ovan den är riktigt bra faktiskt!
Före: Syns inte så mycket men utväxten är det som jag har färgat!
Ser nu att det inte är någon skillnad på bilderna haha, men jaja ni får se en annan gång!
2 bilder fick ni i alla fall nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0