Det går bra nu!

Pengarna bara rullar in och fick även en jobbförfrågan och jag ska med och testa och ja ajag tror jag ska ha det! Ska nog bli badvakt! haha
Idag har jag jobbat, ett lugnt pass på 3,5 timme men det var helt dött så det kändes skapligt mycket längre!
Skjutsade upp mor & far till parken direkt när jag kom hem och nu sitter jag och väntar på att min pojke ska ringa och säga att han har fått sluta jobba så jag kan ta mig till honom!
Hade ju bestämt att vi skulle mysa och titta på film men sen blev det inte riktigt så, han var tvungen att jobba liiiiiiiiite längre!
Men hoppas han hör av sig snart!
Imorgon är jag ledig, sköööönt! Har även match och min kondition liggerpå noll efter förkyldningen då jag har hunnit träna 1 träning eller ja typ en halv!
Men det ska nog gå fint!
Nu skickade precis sms och ville bli hämtad så sätter mig väl i bilen och hämtar dom, vi hörs imorgon, vilket troligast blir efter matchen! Pusssssssssssssssssssssssss
Har nog bestämt mig, jag ska bli blond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0