Onsdag?

Jag vet knappt vad det är för dag längre, herregud! På tisdag börjar skolan igen, lite kul men jadet är väl det första dagen sen vill man ha lov igen..
Idag har jag jobbat igen samma tid som igår, fanns dock inte så mycket att göra idag, då det inte hade öppet när jag var där och vi typ har städat allt annat. Men nu vet jag ju lite hur man gör det i alla fall :)
Imorgon är jag ledig, från Willys också, skönt!
Men på fredag jobbar jag 11.30 - 20.15 i kassan.. Jag säger bara barnbidrag, usch!
Det kommer vara såååååååååhär mycket folk x1000!
Men det är ju sista dagen så det är väl bara att köra!
Bakade nyss lite med syster, blev lite vitsippor, mummmmmms! :)
Ingen träning ikväll får se vad man hittar på.
Nu ska jag kika vidare på datorn sen får vi se hur det slutar!
pusssssssssssss
Snart snart är jag blond, kanske inte såhär blond men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0