Torsdag - 17.38

Hallå där!
Sitter nu bara och väntar på träning. Blev ingen innebandy, jag som ville så gärna träna nu helt plötsligt. Förut ville jag inte men kände mig riktigt taggad och såklart att det inte blir någonting då! Ingen skjuts så tar mig ner till martinvallen och lirar lite boll, hoppas på lite glada miner och lite välkomnande men man vet ju aldrig ;) jo det klart dom blir glada! Lite fotboll med käraste Nora ! <3
Jag skriver lite senare hur det gick, det var ett bra tag sen jag lirade känns det som! En vecka men iaf! haha.
Nej man kanske skulle dega lite framför tvn så länge till farfar kommer och skjutsar ner mig.
pussssssssss så länge kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0