25/5 - 11

Usch! Jag är helt slut, världens huvudvärk och ja.
Dagen har varit hur tung som helst, simmade 1 km imorse sen skulle vi hoppa på cykeln som vi fick hämta själva på g-vik. Så fort jag hoppat på cykeln börjar min krångla, sa att vi skulle vända så jag kunde på en annan men Karro vägrade så då fick hon ta den i stället.
När vi cyklat en bit (har ingen aning om hur långt) så hoppar Moa's kedja i en nedförsbacke hör bara hur hon skriker, haha. Den blev fixad men sen när den hoppad för 3e gången så satt den fast och vi fick nog, ringde lärarna och de sa att vi kunde lämna tillbaka dom och åka hem.
Dog nästan av hunger så vi fick ta en hamburgare på donken innan jag skulle med bussen hem, men sen blev det lite bråttom så jag sprang trodde jag skulle spy, vilket är bra nära nu när jag tänker på det.. Och jag hade hunnit om jag gått..
Tränat fotboll, det regnade, och vi sprang mer och jag trodde det skulle upp igen.
Efter träningen upp på norvalla för att kolla Herrlaget möta Rynninge vilket slutade med en vinst med 3-2.
Nu sitter jag här väntar på att felix ska komma.

Vilken dag, vilket slut nu vill jag ha helg. Fast ska jobba 9 h på lördag.. Men jag får ju pengar så.
Nej ska nog gå och lägga mig och kolla big brother.
PUSSSSSS
ses imorgon!
hittade en gammal bild på min pojke, lika fin som alltid ♥
love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0